miercuri, 9 februarie 2011

Cine cumpara castiga

Cam asa si-ar putea inchipui o persoana mai putin avizata care fara sa vrea in orice revista pe care o deschide mai mult casigur va gasi un concurs care are ca miza o serie de cadouri haioase.Aceeasi persoana va vedea in reclamele televizate aceeasi serie de concursuri insotite in mod invariabil de aceleasi cadouri haioase despre care v-am mai pomenit.Asta a fost si asta va fi intotdeauna scopul care se spune ca scuza mijloacele:cel care vinde incearca sa il convinga pe cel care cumpara ca ai toate sansele sa castigi ceva doar daca cumperi altceva.Ei,daca cei mai multi dintre cumparatori uita sa mai participe si la concursul organizat nu se poate spune ca deranjeaza sau strica planurile organizatorului.Important a fost ca tu clientul sa cumperi produsul oferit de firma respectiva nu sa iei si premiul cel mare de la reclama din revista sau de oriunde o fi fost ea publicata .Asadar spor la cumparaturi!